piątek, 18 lutego 2011

Ikea ;*

Jak już napisałam byłam w IKEI. Pokaże wam teraz, co kupiłam i ewentualnie napisze ceny tych rzeczy :)
Pierwsze są zasłonki. Kosztują one 12.99 za metr kwadratowy . Oczywiście w sklepie tnie je się samemu, a następnie żeby ładnie wyglądały trzeba je obszyć :)

Poduszki. Granatowa i ta w centki kosztowały ok. 10 zł a ta w kolorowe kwiatki 20 zł.
Świeczki :). Jedna kosztuje 7.99 zł
Lusterko i pacynka żabka xd. Lusterko ok.10 zl, a pacynka jakieś 9zł.
3 puszeczki- 12.99 zł.
Pudelka wszystkie kupowane oddzielnie. 2 duże- ok. 30 zł, 2 małe jakoś 20 zł i 4 segregatory z 13 zł ( 2 białe i 2 czerwone)

Obraz kolorowy :) jakoś 50 zł albo 30 zl nie jestem pewna.( troszkę ucięłam zdj. )


Komentarze mile widziane. Postaram się jutro dodać nową notkę.
Bajuuu :)






2 komentarze:

  1. TE trzy pudła spodobały mi się .. obraz też niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  2. świeczki,zasłonki i obraz przypadły mi do gustu ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.