piątek, 18 lutego 2011

Jeszcze trochę IKEI

dzisiaj chciałabym wam jeszcze pokazać dwie rzeczy z Ikei, które są bardzo ładne i planuje je kupić, ponieważ będą ładnym uzupełnieniem dodatków, które wam pokazałam w poprzednim poście.
                                                     Obraz SOLMYRA (39. 99zł)
i klosz ( ja akurat chcę fioletowy ) może on być zarówno jako żyrandol lub klosz na lampę stojącą. Są duże i małe. (małe 29.90 zł , a duże 39. 90 lub 49. 90 nie jestem pewna )


To wszystko jak narazie :)  Może dodam dzisiaj coś jeszcze :) Zobaczymy. Paaaaa!

2 komentarze:

  1. Ten obraz jest bardzo ładny i tani. Moja przyjaciółka go ma i świetnie się komponuje i kreatywny

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym wybrała różowy klosz chociaż ten fioletowy też niczego sobie ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.