piątek, 18 lutego 2011

Jeszcze trochę na dzisiaj ubrań i dodatków.

W tym poście chcę wam pokazać 3 rzeczy :
Mój dzisiejszy nabytek- Torbę z ćwiekami ZARA
Sweterek marynarski ze złotymi guzikami i podwijanymi rękawami do łokci. Mam go w szafie, ale w nim nie chodzę, ponieważ nie mam do czego go założyć. Może macie jakieś propozycje co do niego? Piszcie.
oraz na koniec chciałam wam pokazać mój dzisiejszy strój

Bluzka- NEW LOOK
Rurki- DENIM CO
Tenisówki- ATMOSPHERE


To by było na tyle.
Buziaki ;*

4 komentarze:

  1. Ta torba mi się podoba ;] Za ile ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, bo mój tata mi ją przywiózł z Holandii ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. To ciesze się że dodasz.. Szkoda że nie wiesz jaka cena;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.