niedziela, 20 lutego 2011

Kosmetyki cz.1

Dzisiejsza notka, jak już jej tytuł mówi będzie o kosmetykach. Spośród moich kosmetyków, wybrałam te, które są warte uwagi.
Najpierw kremy:
Na zimę i mróz polecam 3 kremy z ZIAJI - Naturalny krem oliwkowy do cery suchej i normalnej, Krem do pielęgnacji dzieci i niemowląt oraz Krem nagietkowy do cery normalnej, suchej i wrażliwej.
Oliwkowy krem zawiera olejek z oliwek i masło SHEA, które nawilżają i chronią cerę od zimna i nie tylko. Po nałożeniu go na twarz, pozostawia on ją nadal lekką. Ma on ładny zapach oliwek.  Krem dla dzieci i niemowląt, nadaje się także do cer starszych osób i młodzieży. Krem ten idealnie nadaje się na mrozy. doskonale nawilża on cerę i lekko ja natłuszcza. Chroni przed utratą wody. Ma naturalny zapach. Trzeci krem, to półtłusty krem z wyciągiem z kwiatów nagietka i witaminą E. Aktywnie odżywia on oraz nawilża skórę. Zapobiega utracie elastyczności, regeneruje i wygładza naskórek.
Krem anty trądzikowy firmy UNDER TWENTY i Regenerujący krem do rąk firmy GARNIER.
Anty trądzikowy krem jednocześnie zapobiega trądzikowi jak i matuję i nawilża cerę. Przywraca on uczucie komfortu skóry, nawilża, długotrwale matuje, reguluje natłuszczenie skóry oraz nie zatyka porów. Sama stosuję ten krem od paru miesięcy i dzięki niemu nie mam trądziku,a jeśli nawet mam jakieś małe krostki na twarzy on je matuje.  
Regenerujący krem do zniszczonych rąk znakomicie chroni ręce przed  mrozem i naprawdę je regeneruję. Sama miałam strasznie suche i popękane ręce. Po jakichś 4 dniach stosowania, moje ręce bardzo poprawiły swój wygląd. Te 2 kremy polecam szczególnie.
Balsamy i mleczka do ciała:
Naturalne oliwkowe mleczko do ciała firmy ZIAJA i Brązujący balsam do ciała firmy DOVE.
Mleczko do skóry suchej i normalnej poleciłabym nieco mniej niż inne kosmetyki. Kupiłam go z myślą, że zregeneruje moją sucha skórę, lecz zawiodłam się na nim. Po jakiejś 1h od po balsamowania się skóra znowu staję się sucha. Kupiłam go razem z kremem, lecz krem sprawuje się lepiej niż ten balsam.
Bardziej juz mogłabym polecić brązujący balsam DOVE. Brązuje on lekko skórę, z czasem dłuższego stosowania nrązuje on ją bardziej, a jednocześnie ją nawilża. Ten balsam sprawuje się lepiej, lecz jest on lepszy do stosowania w lato, ponieważ, gdy smarujemy się nim, a następnie zakładamy bluzkę z długim rękawem i długie spodnie może pobrudzić ubranie.

Coś pod prysznic:
Kakaowe masło pod prysznic firmy ZIAJA. 
Pachnie ono mega super kakaem, aż chce się zjeść. Tak samo pachnie się po umyciu. Delikatnie natłuszcza ono skórę i wyraźnie ją zmiękcza. Ochrania naskórek i zapobiega utracie wody. Naprawdę warto go kupić.
Mycie twarzy:
Głęboko oczyszczający kremowy żel do mycia twarzy CLEAN&CLEAR. Dociera do wnętrza porów pozostawiajac skórę czystą i orzeźwioną. Po umyciu i dokładnym spłukaniu skóra dostzrega uczucia przyjemnego chłodu, co oznacza, że została dokładnie umyta Ma orzeźwiający zapach.

Magiczny antyperspirant:
Antyperspirant ,BLOKER' firmy ZIAJA. Skutecznie redukuje nadmierne spocenie się. Używa się go przez 2-3 dni na noc, a następnie 1-2 razy w tygodniu na dzień. Osobiście nie pocę się aż tak bardzo, ale kupiłam go żeby go wypróbować i naprawdę hamuje pocenie bardziej, niż inne antyperspiranty, które dotychczas używałam. Kosztuje tylko 7 zł a naprawę działa i nie pozostawia śladów na ubraniu.

Coś do włosów;
Krem rozświetlający bez spłukiwania firmy LOREAL PARIS Elseve .
 Jest to odżywka do długich włosów pozbawionych witalności. Stosuję się ją po umyciu na mokre włosy, bez spłukiwania. Po wyschnięciu włosy są aksamitne w dotyku i sprawiają wrażenie lustrzanego blasku. Odżywka ma ładny perłowy kolor.


Ps. Przepraszam za jakość zdjęć



3 komentarze:

  1. Kakaowe masło do kąpieli jest świetne! A odżywka również jest świetna. :) Używałam ją jakiś czas temu. ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kakaowe masło pachnie cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam taki sam antyprespirant i rzeczywiście jest świetny ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.