poniedziałek, 21 lutego 2011

Lakiery :)

Witam ludziska ! Dzisiaj rano poszłam na zakupy i przy okazji kupiłam sobie krem z ZIAJI - masło kakaowe. pachnie tak samo cudownie jak płyn do kąpieli, o którym napisałam we wczorajszej notce. Jest on przeznaczony do cery normalnej i suchej. Kosztował zaledwie 4.70 zł :)

Teraz chcę wam pokazać wszystkie lakiery,które posiadam.( Trochę zdjęcia są niewyraźne. Słonce świeciło:)
4 lakiery CLASSICS:
Czarny nr. 51
Biały nr. 03
Brązowy nr. 45
Żółty nr. 55
3 lakiery GOLDEN ROSE
Fioletowy z drobinkami brokatu nr. 45
Mocny czerwony nr. 28
Złoty nr. 280
4 lakiery firmy ADOS
Bezbarwny
Różowy ( nr się niestety zdarł :( 
Biały z cienkim pędzelkiem do francuskiego manicure nr. 1
Malinowy ( nie ma nr, może był na jakiejś naklejce, którą zdarłam)
2 lakiery firmy JUMPY i 2 lakiery firmy MISS SPORTY
Niebieski z brokatem nr. 146
Piękny różowy/łososiowy, którym często maluje paznokcie xd. nr. 128
Biały z ukośnym pędzelkiem do francuskich paznokci 
Cielisty nr. 10
Czerwony lakier firmy INGLOT nr. 305
Fioletowy CREATION nr. 19
Szary firmy PAESE nr. 128
Niebieski firmy HEAN 

2 odżywki
Odżywka z jedwabiem firmy MILO
Jakaś odżywka SALLY HANSEN maximum growth plus w naturalnym cielistym kolorze zakupiona na ALLEGRO.




Dziękuję za wszystkie dodane komentarze i za dodawanie mojego bloga do obserwowanych.
Jeszcze dzisiaj albo jutro postaram się napisać.
Buziole ;*








6 komentarzy:

  1. Niezła kolekcja. Ja uwielbiam kolor czerwony na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stronka <3 Zapraszam do mnie..^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Naturalny? No co ty ! Farbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarz o pierścionku;) też mi się bardzo podoba ;)
    Torba nie wiem gdzie była zakupiona bo nie jest moja, ale podejrzewam iż w Zarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się bardzo ten niebieski z brokatem! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.