piątek, 11 lutego 2011

Nareszcie feriee ;)

Mój blog nieco się zmieni, ponieważ nie będę w nim pisać tylko o modzie, ale adresu już zmieniać nie będę xd.
Nareszcie zaczynają się ferie więc mam 2 tyg. na szaleństwo z moimii ;* oraz odpoczęcie od sql i nie tylko ;) . W ferie postaram się poszukać wam jakiś fajnych ciuszków i dodatków na necie, oraz jak kupię coś fajnego (ponieważ postanowiłam, że w ferie odświeżę swoja garderobę) to oczywiście wstawię foty. Teraz czekam jak na szpilkach na moją tunikę- sukienkę z H&M mam nadzieję, że niedługo przyjdzie. A jak wy macie zamiar spędzić feriee? piszcie ;)
Paa. Jutro postaram się dodać nową notkę.
Na koniec jeszcze trochę muzy, która mi się ostatnio podoba ( tak  dokładnie od wczoraj :)  )


2 komentarze:

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.