sobota, 19 lutego 2011

Szalone sesje :p

Gdy wróciłam z basenu moja siostra cioteczna OLA robiła mi sesje :] Oto kilka fotek z tej sesji:
Sesja 1:


                                                     Sesja 2:


                                           Sesja 3 :









A teraz podam wam marki ciuchów z sesji :]
Sesja 1 - Marynarka - C&A
Bluzka w paski- LOGG
Skórzane leginsy- ABBEY DAWN by Avril Lavigne
Torba - zakupiona na ALLEGRO
Buty - kupione w Holandii

Sesja 2 - Koszula w kratkę - C&A
Rurki marmurki - VILLA
Kozaki z ćwiekami - ATMOSPHERE

Sesja 3 - Bluzka - LOGG
Tiulowa spódnica - H&M
Buty- zostały zakupione na wakacjach w Holandii 
Naszyjnik - HOUSE
Kolczyki - ALLEGRO

Jak wam się podobają te zestawienia? Piszcie w komach i dodawajcie do obserwowanych :)
Dziękuję za odwiedzanie mojego bloga.
Paaaa ;*

6 komentarzy:

  1. Marynarka z pasiakiem mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. te marmurki masz swietne, poluje na takie i poluje ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. ale sesyja ;D. Fajne marmurki

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog,zapraszam do mnie Oliwio :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem w szoku. nie wiem czy pozytywnie czy negatywnie. moim zdaniem ciuchy fajne , stylizaje niczego sobie . Lecz postażają cie . buźkę masz słodką , jak dziecko , a stylizacja hmm.. 20 latki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.