piątek, 18 lutego 2011

Trochę z mojej szafy

Ponieważ mam ferie, postanowiłam zrobić porządek w szafie i poszukać ciekawych kompletów. Oto kilka z nich:
Bluzka- HOUSE
Spodenki z wysokim stanem- TOP SHOP
Pikowana torebka na łańcuszku- ATMOSPHERE
Tenisówki- ATMOSPHERE
Sweter- ONLY ( VERO MODA )
Rurki- DENIM CO
Kozaki- MEXX
Koszula- NEW LOOK
Rurki marmurki- VILLA
Tenisówki- ATMOSPHERE



Z kompletów to narazie tyle, ale to jeszcze nie koniec zestawów! Jeżeli macie jakieś ciekawe propozycje do tych zestawów możecie pisać w komentarzach :)
Do usłyszenia!


2 komentarze:

  1. Mam identyczne Spodnie. Też z Vila.. Lubię ten sklep ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten pierwszy zestaw jest świetny chociaż ja dodałabym rockowe dodatki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.