sobota, 5 marca 2011

Imieninki

Dzisiaj są moje imieniny :) pokaże wam, co dostałam. W tej notce miałam wam pokazać zdjęcia bransoletek, które kupiłam na Allegro, ale zdjęcia nie wychodzą za specjalne. Zaplanowałam,że dokupię sobie 3 taką bransoletkę, więc zdjęcia wstawię jak będę miała już 3.
 3 porcelanowe pilniczki ( bardzo dobrze piłują) w takiej jakiejś kosmetyczce na guziczek.
Kubek. ( włosy tych ludzików są z takiego meszku)


Bluzka, tunika/ bokserka Mark & Spencer.

 Lusterko IKEA.
Zapach Owoców leśnych. Pachnie cudownie.
Smakołyki, które upiekłam na imieniny.
KARPATKA
Babeczki z czekoladą
i truskawki świeże
 Na koniec chciałam wam pokazać moje buty, które sobie kupiłam na wiosnę i książkę, którą wcześniej już dostałam od mojej cioci.

To tyleee.   Paaaa ;*


4 komentarze:

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.