niedziela, 20 marca 2011

Mały shopping ;*

Dzisiaj wybrałam się na mały shopping. W moim mieście jak na razie jest tylko jedna taka galeria ze sklepami, ale 4 kwietnia to się zmieni :) Dzisiaj kupiłam tylko 2 rzeczy, ponieważ postanowiłam się wstrzymać i zrobić większe zakupy w nowej galerii.

               bransoletka RESERVED 19.90         kolczyki RESERVED 19.90

Chciałam wam też pokazać 2 rzeczy, które kupiłam w zeszłym tygodniu, ale jakoś zapomniałam o nich napisać

chustka HOUSE 34.90      wisiorek HOUSE 19.90



To na razie tyle. Nie wiem kiedy napiszę, ponieważ już koniec weekendu i nie wiem kiedy będę miała czas. Ale obiecuję że będę starała sie pisać częściej niż zawsze ;* Paaaa

4 komentarze:

  1. kolczyki sa prze swietne *__*\
    osobiscie gustuje tylko w `wkretkach` nie lubie wiszacych

    OdpowiedzUsuń
  2. aby zwiększyć swoje szanse w konkursie, kliknij w którąkolwiek reklamę na moim blogu po prawej stronie i wypełnij formularz :) zajmie ci to 2 minuty a możesz na tym dużo zyskać :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.