czwartek, 10 marca 2011

Mój lapek padł.

szemma. wiem że nie piszę teraz za często, ale mam 3 argumenty, a nawet 4 na moje usprawiedliwienie. Mój lapek był w naprawie, ponieważ tak go często używałam, że aż się biedaczek przegrzał mia łam wymienioną kartę graficzną i niektóre programy zostały usunięte z mojego laptopa takie jak np. kodak bez którego nie moge zgrywać zdjęć. a ja go nie umiem zainstalować więc muszę czekać aż mój tata przyjedzie i zainstaluje :). Wujek pożyczył ode mnie aparat i nie mogę zrobić zdjęć, a nawet jakbym miała to  bum ich nie zgrała, bo jak wcześniej powiedziałam nie mam programu zainstalowanego. A po trzecie to tez nie mam za bardzo czasu.
jutro idę do fryzjera zmienić fryzurę. Nie wiem jak ale postaram się dodać zdjęcia.
  Ale się rozpisałam ;p  Paaaa;*

5 komentarzy:

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.