niedziela, 13 marca 2011

Witajcie marsjanie :)

Chcieliście zdjęcia fryzury , więc wstawię. Niestety na tym zdjęciu nie będę sama, ponieważ siostra co robiłam zdjęcie, wpychała mi się w obiektyw :) Na zdjęciu pokaże 2 rzeczy- moją nową fryzurę i wstępny strój na mój bal szóstoklasisty. Do kompletnego stroju brakuje tylko szarych balerinek i jakiejś biżu. jak można zauważyć fryzura nie zmieniła się zbyt bardzo. Skróciłam włosy i je lekko pocieniowałam, żeby się ładniej układały. Dodam jeszcze więcej ładniejszych zdjęć fryzury, ale jakoś takie mi dzisiaj wyszło :) To na tyle. daje zdjęcie, bo się okaże że się rozpisałam a zdjęcia nie wstawiłam :)   Sory za bałagan za plecami.
( ta sukienka może nie prezentuje się za najlepiej, bo mi siostra zasłoniła ją trochę, ale jak już będę miała cały strój, to wstawię ładniejsze zdjęcia)


Bajuu :*

3 komentarze:

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.