poniedziałek, 25 kwietnia 2011

śmigus dyngus.

Dzisiaj lany poniedziałek. Wiadomo każdy leje się wodą. Miałam zamiar wrzucić rano siostrę do wanny z wodą, lecz gdy wzięłam ja na ręce kurczowo się mnie trzymała i wrzeszczała, że nie dało się jej wrzucić. Później ona mnie i ja ją trochę zlałam strzykawką ( szerze strzykawki lepiej leją niż psikawki :)  ) Gdy byłam na placu zabaw z siostra jacyś obcy chłopacy najpierw zlali mnie ze strzykawki, a później poczułam się mokro i zauważyłam, że zlali mnie z butelki ;/ .  I to w sumie tyle :) na koniec dodam mój dzisiejszy strój. Zastanawiam się nad jakimś konkursem :) Macie jakieś pomysły jak go z organizować itp? Piszcie w komentarzach. Jeżeli ktoś chciałby się ze mną skontaktować drogą mailową oto e-mail: oliwiaen@interia.pl

okulary - ATMOSPHERE
kurtka - NEW LOOK
bluzka - HOUSE
spódnica - H&M
leginsy - MEN AT WORK
buty - CONVERSE


Jeszcze tak na koniec, chciałabym się zapytać, czy może ktoś zareklamowałby mojego bloga na swoim, a ja zareklamowałabym jego:) Może wydaje się, że nie mam dużo czytelników, ale okazało się że bardzo dużo osób z mojej szkoły( i nie tylko) czyta go, za co bardzo dziękuje :) Chodzi mi po prostu o większe poparcie w internecie, ponieważ jak już wspomniałam chciałabym zrobić konkurs, lecz skoro mam tylko 11 obserwatorów to nie mam sensu, więc chciałabym trochę ich nazbierać :)
Postaram się napisać jutro . Buziaki ; *

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.