niedziela, 24 kwietnia 2011

Wielkanoc.

Na początku wszystkim czytającym mój blog chciałabym życzyć wesołego jajka.
jak już mówiłam wstawię dzisiaj zdjęcia rzeczy, które kupiłam na otwarciu galerii Słonecznej w moim mieście i moje CONVERSY. Oto fotki:


Sandały H&M
Tunika/sweterek H&M
POkaże wam też zdjęcia dwóch par butów: balerinek i CONVERSÓW . 



(baleriny w rzeczywistości  są całe czarne)

Na zakończenie chciałam wam pokazać mój dzisiejszy strój:

Kurtka - NEW LOOK
Tunika/ sukienka - H&M
Leginsy - COOL CAT
Torebka - GEORGE
Buty - CONVERSE
Naszyjnik - RESERVED

Na dzisiaj to tyle. Buziaki  ;*

2 komentarze:

  1. Wesołych Świąt! :) :*
    Conversy są kozackie ;D
    A twój dzisiejszy strój również mi się podoba! :D Fajna kurtka :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog. Ja w twoim wieku nie interesowalam sie moda. Dla mnie istniało tylko to co mi sie podoba. Nie Szlam za trendami, ale teraz to inna sprawa. Obserwuje i zapraszam do sb choć dopiero zaczynam ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.