piątek, 27 maja 2011

2 blog

W tej notce krótko bo jestem zmęczona. Właśnie wróciłam ze spaceru. Byłam z koleżankami nad zalewem. Byłoo boosko ;) Nie porobiłam zdjęć bo nie wzięłam ze sobą aparatu ;/ Jutro na zakupy do słonecznej. Wybiorę sobie coś na dzień dziekca xd. Na pewno jutro wstawię zdjęcia dzisiejszego outfitu i rzeczy, które kupiłam. Chciałam wam podać link do mojego drugiego blogu, który piszę po angielsku na potrzeby dodatkowego angielskiego ( nie są to zajęcia wyrównawcze, już od 5 lat ucze się angielskiego)
http://not-only-a-diary.blogspot.com/
Na koniec chciałam wam dodać piosenkę, którą ostatnio słucham prawie że na okrągło


Do jutra;********

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.