poniedziałek, 30 maja 2011

Porady i kostiumy .

Hejj.Dzisiaj megaa gorąco na dworzu ponad 30 stopni :) Czekam aż dostane wyniki testu końcowego na maila z dodatkowego angielskiego . Mam jeszcze trochę nauki, bo muszę się nauczyć na przyrodę i powtórzyć na poprawę z Polskiego. A jak jeszcze sobię pomyśle że w środę mam sprawdzian z algebry. i później 2 sprawdziany z polskiego, to aż mi się coś robi. Ale tak jest zawsze, że jak się zbliża koniec roku to nawalają tych testów ;/ Dobra już koniec trucia o tej szkole :))))Postanowiłam nieco zmienić treści moich notatek i od dzisiaj prawie w każdej notce będę zamieszczała jakieś nazwy kosmetyków dla nastolatek, lub jakieś porady coś al'a wujek dobra rada :)) Dzisiaj chciałam wam pokazać kilka fajnych kostiumów i oczywiście na koniec porada a może nawet 2 :)
 H&M
 KapphAl

Zara
 H&M
H&M


                                                                Porady:
Poradniczek jak sprawdzić, czy podobasz się chłopakowi:
-patrzy się  na Ciebie cały czas , 
-uśmiecha się specjalnie 
-podchodzi bliżej 
-wybiera takie miejsca żeby cię widziec , 
-rzuca teksty typu : ładna laska jesteś , 
-podchodzi do Ciebie i próbuje zagadac , 
-ewentualnie dotyka ramiona ...
-typowym zachowaniem chłopaka jest również to ze popisuje się przed dziewczyną chcąc jej zaimponowac ...
To że się mu  podobasz możesz poznac również po tym  że denerwuje się gdy ty znajdujesz sie w pobliżu, czerwieni się , jąka i nie wie co powiedzieć ...xdd      Jeżeli te oznaki sprawdzają się na Twoim przykładzie to Gratulacje ...ON zakochał się w Tobie !!!



Na koniec chciałam jeszcze polecić wam maść CYNKOWĄ. W aptece kosztuje grosze i pisze że jest na wysypki, ale co sprawdziłam świetnie działa na trądzik, wypryski i jakieś niedoskonałości znajdujące się na naszej cerze. Wyszusza ona krosty i to dosyć szybko. Fajie jeżeli komuś pomogłam. 


Mile widziane komentarze i dodawanie do obserwowanych. Na pewno się odwdzięczę. '
Paaaa . ;********************

7 komentarzy:

  1. Ciekawy blog ^^

    Zapraszam do mnie. Proszę o obserwowanie mojego bloga a na pewno się odwdzięczę <3
    http://lovciamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog
    obserwuuje i licze na to samo ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. I like the blue one from Zara. Thank you for your comment :)
    chloe-mia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiesz moze ile kosztuje ten stroj z Kappahl? (ten w prawym dolnym rogu) Mega jest! <3 Oczywiście obserwuje i zapraszam:
    http://hit-myself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wybrałabym z chęcią ten pierwszy z H&M ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten 3 z zary ;p
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie :)

    http://bella-wpogonizamna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurde lepszy poradnik niż kobry

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.