sobota, 14 maja 2011

Zakupy ;d

Hej ;) Sorry, że nie pisałam, ale jakoś ostatnio mam  bardzo dużo nauki itp. Ostatnio przez tydzień 3 razy byłam na zakupach w nowej galerii Słonecznej. Oto moje zakupy:

Bransoletki - H&M 9. 90zł
 kolczyki - TALLY WEIL 14. 90 zł

Pasek - H&M 19. 90 zł

Tenisówki - H&M 39. 90 zł

Krótkie spodenki - H&M 39. 90 zł

Nerka - 44. 90 zł

Bluzka - Stradivadius 29. 90 zł

Kostium- La Viva 40. 00 zł
 W poniedziałek jadę na  3 dniową wycieczkę <3 Porobię zdjęcia i na pewno wstawię.  Buziaki ;*

7 komentarzy:

  1. boskie zakupy ;) teniskowi z hm mistrz, ja mam wlasnie odwyk zakupowy - zbieram na lustrzanke ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dopiero od wczoraj zaczełam ;D ale do lipca dam rade, pozniej wracam do normy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie rzeczy ;)
    Mam takie kolczyki ;)
    Ostatnio tez wbiłam do H&M i chciałam kupic sobie te buty co ty masz ....
    Pech chciał ze nie było mojego rozmiaru ;(
    Zapraszam do mnie :
    www.olivia-oliv-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz eXtra gust

    a gdzie kupiłaś ten zaje... strój?! Też takij chce i te kolczyki :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Strój w takim sklepie z bileizną w galeri on się nazywa jakoś La Viva a kolczyki w Tally Weil .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.