niedziela, 5 czerwca 2011

Babeczki

Dzisiaj szybciutko, bo muszę się jeszcze nauczyć na dwa sprawdziany i napisać pracę pisemną z Polskiego ;/// A najgorsze, że na dworze jest taki upał, że nie wyrabiam :? U was też jest tak gorąco?? We wtorek bal :)))) dzisiaj ma mi mama zrobić próbną fryzurkę, więc może wstawię zdjęcia stroju i fryzury.
Chciałam pokazać Wam fajne babeczki. Osobiście chyba nie zrobiłabym aż tak ładnych. Mogłyby być fajną przekąską na urodzinach.





Są świetne ! Takie kolorowe :)))

Dobra ja zmykam . Buziole ;*****

5 komentarzy:

  1. była dość droga, 70 zł. ;c szkoda, ze kasy nie mialam bo bym sobie ja kupila :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog !

    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. aż się głodna zrobiłam ;D
    Ja bal miałam rok temu tak przeżywałam, że poezja a tak się świetnie bawiłam, że szok jak powiedzieli, że ostatnia piosenka to zaczęłam się drzeć (jak pół sali, ale to szczegół) i przedłużali, ale minęło pół godziny i już naprawdę trzeba było kończyć.
    Oczywiście zostałam na następne pół godziny i bunt, ale dość nieskuteczny

    OdpowiedzUsuń
  4. ale słodkie :) a co do szortów to coś w granicach 80-90zł, pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.