piątek, 17 czerwca 2011

Dylemat !!

Hejka, dzisiaj przeglądałam i mniej więcej wybrałam ciuchy, jakie zabiorę na wakacje. Niestety, mogę wziąć ze sobą tylko jedne krótkie tenisówki ;(((((( Nie wiem które. Mam dylemat, po muszę wybrać z obu par. które są moimi ulubionymi. Dlatego chcę, abyście doradzili mi, które lepiej ze sobą zabrać nad morze, a potem do Holandii. Jutro postaram się dodać zdjęcia ubrań, które mniej więcej zabiorę. Może się coś jeszcze zmienić, ale to w małym stopniu ;)
A oto buty, z pośród których muszę wybierać.


które zabrać????? Ze sobą biorę też moje rzymianki z H&M i conversy. Ale zdjęcia rzeczy wstawię jutro.

8 komentarzy:

  1. obie pary są swietne ;) ale 2 lepsze :D sama takie mam ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. drugie są lepsze ale szybciej się mogą ubrudzić ;) bo dość jasne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwie się, że nie możesz się zdecydować, bo obie są naprawde świetne :O Zrób sobie pare zestawów co będziesz w poszczególne dni ubierać i zobaczysz które buty będą bardziej pasować :) Ja tak zawsze robie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to te drugie ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. moim zdaniem to te drugie są świetne:*
    zapisuję się do obserwatorów i zapraszam do mnie:
    http://moiwspanialiprzyjaciele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby dwa są fajne ;3.
    Ale wole 2 ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.