poniedziałek, 27 czerwca 2011

Finally I feel summer ;3

Wreszcie pogoda się poprawia. Z reguły, nie chodzę w spódnicach, ale postanowiłam zacząć . Byłam dzisiaj w Naturze. Kupiłam kilka rzeczy, ale o tym w następnej notce, która pojawi się dzisiaj ;))  Czasami będę pisała kilka notek dziennie.




( na zdjęciu może za bardzo nie widać, ale kokardka jest szara w małe różowe serduszka)



Top - sh
spódnica - sh
torebka - all
sandały - H&M
okulary - all
kokardka - Bijou Brigitte

Do następnej notki ;33

7 komentarzy:

  1. Świetny zestaw! Ostatnio jestem wielbicielką kwiatowych i wzorzystych ubrań i dodatków. Zapraszam do siebie i liczę na komentarze gdyż jestem nowa a mój blog świeci pustką :( obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lato, lato! :) Ok, obserwujemy, ja juz dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. okk dodaje ;)
    zapraszam ponownie i do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta spódnica.
    I prześliczny koczek. :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, dziewczęca stylizacja! Poluję na taką spódniczkę już dłuższy czas, kokardka na włosach dodaje Ci dziewczęcości. :)

    Pozdrawiam i zapraszam. :)
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.