wtorek, 28 czerwca 2011

Inspiracje .

Hej. Dzisiaj była okropna pogoda. A to czasami wyszło słońce, a to wiał wiatr, lub padał deszcz. Dzisiaj dodam tylko inspiracje, ponieważ nie robiłam żadnych zdjęć. Chciałam jeszcze tylko dodać, że już wiem, czy będę miała neta nad morzem. Odpowiedź jest smutna, bo niestety nie. Od 5 lipca do 26 lipca, nie będę dodawała zdjęć ;( Może jakaś notka wejdzie jak pójdę do kafejki, ale raczej zdjęć nie dodam w tym czasie. Ale na szczęście od 27 lipca jak będę w Holandii, to notki będą regularnie, i nadrobię zaległości. Na pewno pododaje zdjęcia z nad morza. Ale może coś mi się uda wymyślić ( złapię jakieś połączenie, czy coś i kilka notek napiszę), ale z góry mówię, że notki nie będą regularne. Ale nie opuszczajcie mojego bloga, ponieważ szybko ten czas zleci, a po tej przerwie, notki będą po kilka razy dziennie.








Buziaczki ;333

9 komentarzy:

  1. swietne inspiracje .,.różowa torba <3 i ten warkocz !!! .. szpilki love

    OdpowiedzUsuń
  2. znalazłam twojego bloga w kom. u koleżanki , a kiedy weszłam na niego bez zastanowienia go dodałam ^^. inspiracje boskie :* szkoda, że nie zagościłam tu wcześniej :D
    zapraszam do siebie : jula-lovelife.blogspot.com
    (;

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne inspiracje. Kubki ze Starbucks'a. <3
    Szkoda, że Cię nie będzie, ale dalej będę zaglądać na bloga. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Butki z pierwszego zdjęcia ! Boskie : )

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie, same inprire, najnowe i najciekawsze dlatego zapraszam ladyaprill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog. Tak mi się spodobał, że obserwuję ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.