wtorek, 14 czerwca 2011

Lakier.

Hejołł! Dzisiaj była bardzo ładna pogoda. Rano byłam z dziewczynami nad zalewem ;* Sykuła zgubiła buty jak pływała xd. Kupiłam sobie też pękający, biały lakier z Vipery. Niestety nie dodam efektu tego lakieru na paznokciach, ponieważ mój wujek pożyczył ode mnie aparat na kilka dni. Ale mogę powiedzieć, że jest bardzo dobry.
*Szybko pęka i wysycha
*Jest uniwersalny
*Nawet niedrogi - 16zł

Dodam jego zdjęcie z internetu, a jak tylko będę miała aparat, to dodam zdjęcia, jak prezentuje się na paznokciach ;)
Ja spadam .
Buziaki ;**********

2 komentarze:

  1. genialny blooog!! ;**

    zapraszam: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.