niedziela, 12 czerwca 2011

Liu Bolin - niewidzialny człowiek .

Niektórzy już chyba czytali i widzieli zdjęcia na internecie niewidzialnego człowieka Liu Bolin'sa.  Maluje się on w taki sposób, że wtapia się w tło. na niektórych zdjęciach aż nie da się go znaleźć. Może po prostu pokażę Wam zdjęcia .















Na internecie tych zdjęć jest pełno. Wystarczy wpisać w google Liu Bolin . 
A wy co o tym sądzicie? Może na zdjęciach da się go znaleźć, ale pewnie w rzeczywistości byłby mniej widoczny. 
Ps. To NIE jest photoshop. Serio :)
XOXO  .

5 komentarzy:

  1. widziałam go kiedyś na takiej stronce ! gość jest dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo niezły jest ten facet ;D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post ♥
    mogę mieć do cb prośbę ?.
    dodałabyś się u mnie do obserwatorów, to dla mnie bardzo ważne, dziękuje z góry i przepraszam za spam XDD
    zapraszam na mój blog -> POPPY

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekamy blog ;)

    Obserwuje i licze na to samo ;) - dlen09.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje <33
    no jasne XDD
    no byłam, ale prosiłabym, żebyś go umieszczała pod każdym komentarzem, albo najlepiej komentuj jako OpenID ;DD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.