piątek, 10 czerwca 2011

Mały zakup .

Yeah ! Nareszcie piątek . Jeszcze tylko jeden tydzień i koniec roku !! Drugą rzeczą, która mnie cieszy, to to, że poprawiłam oceny i wypada mi najlepsza średnia ze wszystkich 3 lat  :) A ostatnią rzeczą, która mnie cieszy: oceny już wystawione, więc ten tydzień do szkoły już chodzić nie będę ;3 Niestety, za oknem pogoda nie służy, ale da się znieść. Zakładam jeansową kurtkę i jest git. Dzisiaj outfitu nie dodam, ale dodam jutro. Dzisiaj dodam zdjęcie lakieru który kupiłam i korektora.
Lakier - Vipera nr. 818 /ok. 9 zł
Korektor - Vipera nr. 03/ 11 zł

Teraz obejrzę sobie jakiś film na internecie. Wy jakie filmy lubicie oglądać w weekendy? Może macie jakieś konkretne tytuły?

                                    <3333333333333333333333333333

5 komentarzy:

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.