sobota, 25 czerwca 2011

New prey ;3

Hej dzisiaj wpadłam na moment do galerii. Oczywiście, nie mogłam z niej wyjść z pustymi rękoma ;) Może i jestem taką mała zakupoholiczką, ale czasami to się opłaca. W H&M znalazłam torbę przecenioną ze 100zł na 40 !! Kupiłam też krótką bluzkę w New Yorkerze za 20 zł. Uwielbiam takie bluzki :)
 Torba na zdjęciu wydaje się mała, ale tak na prawdę jest duża. Mieści A4.

Może teraz coś o muzyce ;) Ostatni nie słucham prawie niczego oprócz AC/DC. Lubię też słuchać piosenek starych zespołów jak The cranberries. Z ogółu słucham dziwnej muzyki. 



A na koniec moją ulubioną piosenkę. Jest to utwór z filmu ,,The Red Riding Hood" ( Dziewczyna w czerwonej pelerynie) Ta piosenka jest dziwna i może dlatego ją lubię ;))
Filmu nie był jeszcze grany w Polsce,  ale można go już obejrzeć na necie. 




Przypominam o rozdaniach ;*
http://oliwia-moda-dodatki.blogspot.com/2011/06/kolejne-rozdanie-pp.html
http://oliwia-moda-dodatki.blogspot.com/2011/06/pierwsze-rozdanie.html

Bywajcie ;33

9 komentarzy:

  1. Hehe. Ja też mam w sobie taką 'małą' zakupocholiczkę. Ze sklepów nigdy nie wychodzę z pustymi rękoma. ;)
    Nie słyszałam o filmie, może obejrzę. :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałaś Oliwio w H&M jakieś fajne marmurki (legginsy czy coś takiego) bo muszę się jutro wybrać tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! Pomogłabyś mi zapromować mojego bloga? Dopiero zaczynam, ale chciałabym aby ktoś śledził moje nowe wpisy, żebym miała motywację do dodawania nowych zdjęć :)Jeśli się zgodzisz obiecuję, że będę polecać Twojego bloga innym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo! Chodzi mi o bloga: http://martynatrybus.blogspot.com/ :) Dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog :)
    jasne, że obserwujemy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kutwa xD Wszędzie takich bluzek szukam i nigdzie ich znaleźć nie mogę... Patrzyłam po lumpeksach ale wszystkie mega rozciągnięte... ; /

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna torebka! Bardzo mi się podoba. Dziękuję, jestem strasznie rozrzutna inie wiem czy uda mi się coś uzbierać. :<
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. tak jest ;) pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.