środa, 15 czerwca 2011

Nike vs Martensy

Hej ! Wakacje tuż, tuż !!!!! Yeah :) Ja na wakacje jadę od 6 lipca d0 26 lipca nad morze a potem po mnie i moją mamę i siostrę przyjeżdża tata i jadę na resztę wakacji do Holandii. Postaram się załatwić w Orange mobilny internet, żebym mogła wziąć laptopa nad morze. Jak mi się nie uda, to przez 20dni nie będę mogła pisać na bloga :(( A bardzo bym chciała na bieżąco wstawiać zdjęcia z wakacji :) W Holandii będzie internet więc się nie martwię, ale tam na dole w salonie jest komputer stacjonarny, więc wolałabym laptopa. Zobaczymy, coś się wymyśli xd. Ostatni oglądając gazetę znalazłam zdjęcie nowej kolekcji trampek Nike. Są to trampki w motyw kwiatowy. Akurat tak się złożyło, że moje reeboki są już na mnie za małe, i jak tylko te Nike wejdą do sklepów, to je zakupie. A może będą wcześniej w Holandii, to już je kupie :)))




Ja chcę sobie kupić te na ostatnim zdjęciu :) jak znam mój zapał, to je zdobędę !

Ostatnio oglądałam tez martensy. Podobają mi się również z motywem kwiatowym. Ale martensów nie kupię, bo nie ubieram się w takim stylu, żeby mi do czegoś pasowały, aczkolwiek bardzo mi się podobają. Lecz i tak podobają mi się bardziej NIKE.



 A wy, jakie wolicie? Nike czy Martensy? A może macie już jakieś martensy :))

       :***************

7 komentarzy:

  1. Ja wolę Nike ;*
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nike :D

    Ooo to fajne wakacje bedziesz miała :*

    OdpowiedzUsuń
  3. martensy! ach ...
    muszę sobie kupić! : ))
    ten model na zdjęciu to 1460?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiesz gdzie można znależć takie w kwiatki ???

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy: nike to chyba w polsce jeszcze nie ma, a martensy to w sklepi gdzie są martensy albo na allegro :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.