czwartek, 30 czerwca 2011

Nowy nagłówek ;)

Jak można zauważyć, zmieniłam wygląd bloga ( nagłówek, tło, czcionka itp ). Nagłówek, jest zasługa Oli <3 Tu link do jej bloga http://little-panther.blogspot.com/.  Robi naprawdę super nagłówki ;)

Teraz recenzje kosmetyków, o których pisałam już wcześniej :
Potrójny korektor ESSENCE
Jak dla mnie jest bardzo dobry. Dobrze matuje niedoskonałości, ładnie rozświetla. Jednym zdaniem dobrze robi, to co ma robić ;)
Odżywka ESSENCE:
Dokładnej recenzji jeszcze wydać nie mogę, ponieważ używam jej od niedługiego czasu, ale po krótkim używaniu, paznokcie są nieco twardsze i bardziej odżywione
Balsam EVELINE:
O balsamie krótko, i zwięźle .
Nawilża na długo, jest wydajny, ładnie pachnie, regeneruje sucha skórę. Recenzja pozytywna ;)

Na koniec chciałam napisać o tabletkach na opalanie Beta Karoten Sun.
Tabletki kupiłam w promocji w aptece za 10 zł. Bierze się jej 2 razy w tygodniu. Kapsułek jest 100. Efektem ma być ładna, trwalsza opalenizna oraz mniejsze ryzyko poparzenia słonecznego. Mam nadzieję, ze się spiszą ;)

A wy bierzecie jakieś kapsułki na ładniejszą i trwalszą opaleniznę? Piszcie w komentarzach ;)

<33


18 komentarzy:

  1. ładnych nagłówek, ja nie uzywam zadnych kapsułek na opleniznę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nagłówek. ;)
    Ja nie biorę nic na opaleniznę, ale do głowy przychodzi mi reklama tabletek Belissa Sun. :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uhuhuhu , mój nagłówek . <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ach, też zamierzam zmienić wygląd bloga (:
    http://pearlbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nowy nagłówek podoba mi się strasznie (;

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski nagłówek < 333
    Cudny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny blog :)
    + dodaję twój blog do obserwowania

    Liczę na mały rewanżyk , i zapraszam także do komentowania

    paulinamichon.blogspot.com

    Będę tu często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały, nowy wygląd bloga :)
    Super recenzje.
    A apropo pytanka- nie ..nic nie biorę na wydajniejszą opaleniznę. ;))
    Nogi to moja zmora- nie chcą się opalić. Dużo lepiej jest z twarzą, tą łapie od razu :)

    A pewnie, że obserwujemy- ja dodaję do obserwowanych i proszę o to samo ( jeżeli jeszcze tego nie zrobiłaś). Gdybyś mogła powiadomić mnie o nowych notkach..z przyjemnością będę czytać i komentować! :)

    CIUM :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ja biorę tylko tabletki na wzmocnienie włosów i paznokci ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Jasne, choć ja obserwuję przez zakładki;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nagłówek podoba mi się :)

    http://beauty-and-make-up-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nagłówek świetny, co do tabletek na opalanie, nie moja bajka

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny nagłówek :)
    a ten balsam chciałam sobie zakupić :) teraz chyba mogę to uczynić :)
    dodaję do obserwujących i zapraszam do tego samego:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.