wtorek, 21 czerwca 2011

O wszystkim i w sumie o niczym :)

Hejj.NARESZCIE!!!!! Jutro już zakończenie roku ;**Potem do słonecznej z Paulą i wakacje :))) Ja na koniec mam średnią 5.3 i czerwony pasek ;]]]]] Ale jestem zadowolona, że przetrwałam 6 klasę . Teraz gimnazjum. Szybko zleciało . Właśnie wróciłam z wycieczki do centrum Kopernika. Było nawet fajnie. ja już byłam w takim muzeum w Holandii.:) w Holandii podobało mi się bardziej, bo moim zdaniem było tam więcej rzeczy. Ale to może dlatego, że nie wszystko było jeszcze otwarte. Ale za takie inne rzeczy jak np. oglądanie planet w astrologicznym pomieszczeniu trzeba było płacić ok. 20 zł , za wszystko oddzielne trzeba było płacić. A w Holandii to tylko raz za wstęp i wszystko już za darmo. Ale dobre i to :) Później pojechaliśmy do Janek do Ikei zjeść coś i mieliśmy czas wolny. Kupiłam podkładkę pod laptopa . Akurat miałam bon na 20 zł jakiś w skrzynce był . :))
Ostatnio byłam na zakupach. Kupiłam w Housie 2 bluzki przecenione 50%


Obie bluzki po 19. 90
Kupiłam sobie tez wtedy etui na telefon w centrum chińskim za 8 zł
Chciałam Wam pokazać bluzkę, którą przerobiłam. Był to zwykły niebieski podkoszulek. Doszyłam do niego kokardkę z koronki, którą zrobiłam
Efekt :


                                          XoxoXoxo

3 komentarze:

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.