środa, 1 czerwca 2011

Paznokcie.

Ostatnio zauważyłam, że na niektórych blogach notki z paznokciami nawet cieszą się popularnością. W  tej notce chciałam wam pokazać kilka fajnych wzorów paznokci. Nie chcę od nikogo ściągać, lecz pokazać wam jaki ja mam gust co do paznokci. Akurat nie ma tu wszystkich wzorów, które lubię, ale to zawsze coś ;)Jutro dodam zdjęcia mojego stroju na bal klas 6 .Bal już we wtorek:))))))) Planuję założyć sukienkę, o której już wcześniej pisałam, i do tego szafirowe leginsy, bo jakbym założyła czarne rajstopy, to wszystko by się zlewało. A do tego prawdopodobnie trampki, bo nie nawidzę balerin ! Ale o balu to jutro . ;p teraz dodaje zdjęcia paznokci o których ma być notka, a na koniec porada.





Ja nie potrafię robić wzorków na paznokciach. Nie lubię tez jakoś mieć bardzo długich paznokci. Najbardziej lubię malować je na jeden kolor. A wy macie jakieś swoje typy?
Porada:
gdy po goleniu pachy są podrażnione, można wziąć je pudrem dla dzieci. Złagodzi on podrażnienia skóry :)))

Cieszę się , że mój blog cieszy się coraz większą popularnością. jeżeli podoba się wam mój blog, możecie go polecić znajomym itp. a ja się odwdzięczę. Byłoby mi bardzo miło :))

Na dzisiaj koniec. Jak wam podobają się paznokcie na zdjęciach? Macie jakiś swój ulubiony wzorek paznokci albo kolor lakieru? Piszcie w komentarzach
;***********

6 komentarzy:

  1. Oh... kocham malować i ozdabiać pazurki ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog ;* Zapraszam do mnie
    Najbardziej podobają mi się te ostatnie paznokcie b.ładny kolor i odpowiednia długość. ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podobają akryle, ale i zwykłe matowe ;) pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie cudeńka ;D


    również obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.