piątek, 3 czerwca 2011

Piątek :))))))

Hello :) Nareszcie piątek i już jutro weekend :)) Dzisiaj po południu spotkałam się z Paulą. A na dworze znowu upał ! Dodaje zdjęcia dzisiejszego outfitu. Mam nadzieję, że spodoba się Wam :)

Kokardka - H&M
Bluzka - Stradivarius
Shorty - H&M
Pasek - Reserved
Naszyjnik - Six
Tenisówki - H&M
Kolczyki - Reserved
Pierścionek - Clarie's


Chciałam jeszcze  dodać, że biorę udział w rozdaniu u http://wantyoutonight.blogspot.com/
Można wygrać bardzo fajne rzeczy :

Buzki ;******

7 komentarzy:

  1. szczerze uważam, że nieco przesadzony,
    ja bym założyła zwykłe leginsy do tej koszulki i naszyjnika, ale może po prostu dla tego, że jestem fanką prostych zestawów, ale z kolei w leginsach było by ci za gorąco i na tym momencie moja wypowiedź się kończy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyglądasz ale ja bym założyła koszulkę o jednym kolorze ;D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się bluzka. powodzenia w giveway. ;.D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne spodenki ; D
    + zapraszam do mnie. Jeśli Ci się spodoba skomentuj i obserwuj ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog, zapisalam sie do obserwownych i bede tutaj bywac ;* wbijaj do mnie poziomkowybaton.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.