czwartek, 23 czerwca 2011

Pierwsze rozdanie !!!

Oto moje pierwsze rozdanie. Do wygrania są do wyboru 3 zestawy kolczyków ( mogą wygrać 3 osoby)
Aby wziąć udział w rozdaniu musisz:
1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga
2.Napisać notatkę na swoim blogu, że bierzecie udział w moim rozdaniu, wstawić zdjęcie wybranej nagrody i podać link do mojego bloga.
3.Napisać komentarz pod tym postem . W treści komentarza należy napisać nazwę, pod jaką nazwą mnie obserwujecie, podać swój e-mail i link do notki o rozdaniu i oczywiście numer nagrody.


Wygrani, będą losowani przez generator liczb.
A teraz zestawy:

Zestaw 1/ idealny na lato:
Zestaw 2 :
Zestaw 3:

Rozdanie trwa do 2 lipca. Zwycięzcy zostaną powiadomieni mailem.

6 komentarzy:

  1. nazwa pod jaka obserwuję : keysigoldstyle
    e-mail : kessi@live.co.uk
    http://keysigoldstyle.blogspot.com/2011/06/rozdanie.html link do notki :) i jak w notce mozna zauważyć wybrałam nagrode numer 1:) ale i tak wszystkimi kolczykami jestem zachwycona :)
    pozdrawiam :?*

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję;)
    nikc.arynsa
    e-mail paulina605@onet.pl
    http://arynsa-arynsa.blogspot.com/2011/06/blog-post.html#comments

    wybieram : 1 lub 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję jako Elcias
    elciaa1004@wp.pl

    Bloga nie mam, więc nie mogę dodać notki. :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako - MeMories;*
    E'mail - olastasiewska@o2.pl
    Link do notki;
    http://wspomnienie-lata.blogspot.com/2011/06/juz-od-ponad-tygodnia-sa-wakacje-dd.html
    Zestaw - wybieram numer 3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje jako AW
    e-mail wara44@onet.pl

    zestaw numer 1

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale, ja już zakończyłam niestety wcześniej rozdanie ;ccc Jest w ostatniej notce napisane.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.