czwartek, 30 czerwca 2011

Przesyłka z Allegro

Przed chwilą przyszła do mnie przesyłka z allegro , a mianowicie szczotka Tangle Teezer. Tak się trafiło, że akurat umyłam włosy i od razu ją wypróbowałam. Muszę stwierdzić, że:
- tak się łatwo nią rozczesuje, że nawet nie ma co porównywać, z innymi szczotkami
-jest idealna dla długich włosów
-nie wyrywa włosów
-można nią masować głowę ( bardzo to odpręża,  pobudza cebulki)
-włosy wyglądają zdrowiej
-dzięki tej szczotce, końcówki mniej się rozdwajają
- nie łamie włosów
-jest bardzo dobrym rozwiązaniem, dla małych dzieci, które nie lubią czesać włosów ( moja siostra ma takie włosy, że strasznie jej się plączą. Ta szczotka rozczesała je bez problemu)
Ta szczotka ma wile plusów i jak na razie, nie widzę w niej żadnych minusów ;) To cudeńko jest warte 50zł
Moim zdaniem, jest to Must Have dziewczyn, które mają długie, łatwo plączące się włosy.


To tyle chciałam powiedzieć w tej notce.
Spodziewajcie się jeszcze jednej notki dzisiaj ;)
Ps. chciałam po raz kolejny przeprosić, że usunęłam kilka komentarzy z posta o kolejnym rozdaniu, ale zbliża się już koniec, i będę musiała wylosować zwycięzcę, a jeśli pod postem będą same komentarze zgłoszeniowe, będzie mi go łatwiej wygenerować i nie będzie żadnych nieporozumień, co do wygranej osoby ;3333 

Xoxo

9 komentarzy:

  1. cześć dodaje do obserwowanych zapraszam również do mnie pozdrawiam www.buzkaa.blogspot.com
    super blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog !
    Zapraszam do mnie ;
    wspomnienie-lata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne ♥
    Bardzo mi się podoba < 3333
    50 zł ?
    wow, ale mało, jak za coś tak dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no widze, ze zadowolona jestes ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa rzecz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog :)
    będę wpadać częściej .
    obserwuje i zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm moje wloski lubia sie puszyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam właśnie długie i strasznie plączące się włosy, ale troszkę żal mi tych 50 złotych wydawać na to.
    Może złapię jakąś okazję i kupię taniej. ;)
    Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawy wpis :)
    i oglnie bardzo fajny blog :D
    zapraszamy do nas . ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.