środa, 29 czerwca 2011

Tangle teezer

Hej. W tej notce chciałam tylko krótko powiedzieć, co wczoraj kupiłam na Allegro. Oto zakupiłam szczotkę Tangle Teezer. Ta szczotka, to był mój Must Have. Szczotka, powinna do mnie dojść jeszcze w tym tygodniu. Kosztowała 53 zł już z przesyłką. Recenzję zdam jak przyjdzie. Dzisiaj napiszę jeszcze jedną notkę, z recenzjami kosmetyków o których pisałam http://oliwia-moda-dodatki.blogspot.com/2011/06/zakupy-w-naturze.html

Przypominam o rozdaniach !

Bye ;**

3 komentarze:

  1. Hmm chyba szkoda byłoby mi pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie. Tylko trochę droga ta szczotka. Wolałabym już pójść do Super-pharm i kupić za to 2 pędzle z Ecotools. ;)
    Z niecierpliwością czekam na recenzje. :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.