czwartek, 2 czerwca 2011

Torebki

Siemka po raz 2 :) W tej notce chciałam wam pokazać torebki, które znalazłam na allegro. Chcę sobie jakąś kupić, ale nie wiem jaką. Chcę żeby była praktyczna i żeby do prawie wszystkiego pasowała. Może wy mi doradzicie :)

 Dwie kolorowe takie ETNO, FOLK ale właśnie one mogą mi do niczego nie pasować

 Karmelowa. Do niej też mam zastrzeżenia, bo może być za poważna dla mnie ;/
Ta mi się podoba, taka marynarska.

Jeśli chcecie linki do jakichś torebek piszcie. A wy jak myślicie, którą najlepiej kupić ??

10 komentarzy:

  1. jestem za drugą sama bym sobie kupiła, a zresztą daj linka

    OdpowiedzUsuń
  2. http://allegro.pl/nowosc-etniczna-listonoszka-atmosphere-primark-i1640393713.html

    *link do drugiej torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy blog;)
    dodaje;)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :]
    Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta ostatnia chyba naajlepsza. ..!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza jest świetna ;) ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym chciala linka do ostatniej

    OdpowiedzUsuń
  8. podaj link do pierwszej i trzeciej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.