poniedziałek, 27 czerwca 2011

Zakupy w Naturze ;)

Na samym początku chciałam podziękować, że mam już ponad 50 obserwatorów i ponad 6000 wyświetleń ;33 Jak zakładałam ten blog, nie spodziewałam się, że ktoś będzie chciał go czytać. Bardzo Wam dziękuję. Jak już mówiłam w poprzednim poście, byłam w drogerii Natura. Kupiłam potrójny korektor do twarzy z essence, odżywkę do paznokci z essence i balsam Eveline .

Różowy kolor - rozświetla
brązowy - maskuje niedoskonałości
zielony - matuje pajączki, zaczerwienienia 
Cena - 11zł

odżywka do paznokci ESSENCE ultra strong + nail repair
Musiałam kupić tę odżywkę, ponieważ odkąd maluje paznokcie kolorowo ( a robię to bardzo często, i co 2 dzień zmywam i maluje nowe) moje paznokcie osłabły, i zabarwiły się. Odżywka utwardza paznokcie i odbudowuje je.
Cena 8zł
Balsam Eveline
Kupiłam go z myślą, żeby zabrać go nad morze.
Podobno bardzo dobrze i długotrwale nawilża oraz przedłuża opaleniznę ;)
Cena - jakoś 14 zł

O skuteczności tych produktów dowiecie się w późniejszych notkach.
Buźki ;*



6 komentarzy:

  1. ja też używam tego korektora, jest naprawdę dobry.
    moje paznokcie też są słabe i szukam jakieś dobrej odżywki

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy.
    Jak sprawuje się korektor? :>>
    Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny. ;*
    Ja już obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. korektor wyglada ciekawie, zaczekamy na recenzje. pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.