piątek, 1 lipca 2011

Ciągle pada ;cccc

Na dworze okropna pogoda. Niby ciepło, ale pada deszcz, i czasami wieje wiatr ;// Chcę, żeby w wakacje było ciepło !!  No ale cóż. W domu i tak siedzieć nie będę. Byłam dziś z Olką i chodziłyśmy trochę po osiedlu. Zjadłyśmy lody, kupiłam lakier,( ale o tym w następnej notce) byłyśmy trochę u niej, potem u mnie i poszłyśmy sobie na hot-dog'a. Wiem, że są tuczące, ale niedługo przeprowadza się do Norwegii, więc ten jeden raz można było ;) Pokaże Wam, mój dzisiejszy outfit. Na koszulce ( na kurtce też) możecie zauważyć mokre plamy, ale to dlatego, że zdjęcia zrobiłam jak wróciłam z Olką do domu i trochę zmokłam na dworze ;)))))





Kurtka - The sting / Seven sisters
T-shirt - sh
rurki - sh
tramki - converse


Chciałam wam jeszcze pokazać, jakie dzisiaj zrobiłam sobie pazurki ;) Odkrywam mój talent, do malowania paznokci xd. 


ps. ciekawe, czy dobije dzisiaj 7000 wyświetleń;333 ?

Kocham Was !!! ;**

11 komentarzy:

  1. jasne , że obserwujemy ! ; )
    oczywiście liczę na to samo ; )
    świetny blog <3

    OdpowiedzUsuń
  2. TWOJE ostatnie zdjęcie cudne :*

    OdpowiedzUsuń
  3. super wygladasz extra t-shirt i wystrzałowa kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super outfit. :D
    Szkoda, że ostatnie zdjęcie troszkę nie wyraźne, ale da się zobaczyć boskie pazurki. ;)
    Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No no. Sama malowałaś? Ładnie . ; D zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kurteczka można wiedzieć gdzie kupiłaś
    P.s wysłałam ci e-maila

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.