sobota, 2 lipca 2011

Ciekawe i śmieszne rzeczy ;) Oraz coś, co mną wstrząsnęło.

Witam ponownie. Poszperałam trochę po necie, i znalazłam trochę ciekawych rzeczy ;)

USB:



Kubki :


Głośniki :

Soczki w kartonikach:


Znalazłam też coś, dzięki czemu nawet lanie keczupu może być zabawne :

Pojemniki na mleko itp :
jogurty:
Przystanek autobusowy :

Znalazłam też breloczki sprzedawane w Chinach za 10 juanów ( ok.4zł). W breloczkach tych są zamknięte żywe jaszczurki, rybki i małe żółwiki. Producent zapewnia, że woda, w której są umieszczone zapewnia im tlen i pokarm. Zwierzęta w tej wodzie mogą przeżyć max. 3 miesiące. Dużo ludzi kupuje je z litość, a następnie wypuszcza zwierzęta na wolność. Moim zdaniem to jest okropne ! Nie powinni tak robić. Te zwierzęta się przecież męczą ;c Nie da się ich karmić. W tym breloczku ich jedynym pożywieniem jest ta woda. Podobno zawiera jakieś substancje odżywcze, ale to i tak jest męczarnia dla tych zwierząt.





Zostawiam Was z tymi zdjęciami .
Buziole ;33

Biorę udział w rozdaniu u :


31 komentarzy:

  1. ten palco-pen-drive ;oo.tak, ja juz obserwuje, a Ty? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten arbuzowy pendrive jest cudny. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebiste ! Twój blog fajny ;) dodaję do obserwowanych ; ) super outfity ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Oki, obserwujemy.

    Też mam Tangle Teezer i ani mi się śni z nim rozstawać ;) Mam taką wersję jak Ty, tylko czarną, ale myślę jeszcze nad zakupem tej małej kompaktowej, żeby móc nosić w torebce.

    A pomysł na zwierzęta w breloczku.. Nie będę tego komentować, ale fajnie by było gdyby jakaś organizacja pomagająca zwierzętom to sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju! Jak można zamykać żywe stworzenia w kawałku plastiku! Według mnie to okropne. Te zwierzęta powinny żyć w swoim środowisku naturalnym, bo przez to mogą wyginąć...
    Ale przystanek autobusowy i pendrive'y są boskie. No i soczki też. Ale najlepsza nakrętka do keczupu.
    Będzie mi miło jak odwiedzisz mojego bloga. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. TTen pomysł ze zwierzętami to kompletna masakra, a tak to te inne zdjęcia po prostu... Ten ktoś kto wpadł na ten pomysł, ma dobrą wyobraźnię ; D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog, najlepszy są te USB !
    Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo oraz miły komentarz na moim blogu : magicznypedzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. drugie zdjęcie jest zajebiste a przez palca na trzecim zdjęciu przestałam mieć ochotę na kanapkę którą właśnie jadłam ;/ xd

    OdpowiedzUsuń
  10. USb arbuz przecudowny ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. ten przystanek autobusowy jest ekstra !. ;3
    o jaaa...w tych chinach sa jacyś debile, normalnie dziwie sie, zę zezwolili na taką sprzedaż oO'
    dziękuję <33

    OdpowiedzUsuń
  12. jak piszę w notce, nie wiemy z jakiego są sklepu . są skopiowane z neta : )
    ale przeszukujemy jakieś sklepy, polskie w celu znalezienia ich :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten ktoś kto wymyślił te breloczki jest chory psychicznie, to jest znęcanie się nad zwierzętami po prostu MASAKRA!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. czego ci chińczycy jeszcze nie wymyślili... ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne są takie rzeczy :)
    Pomysłowość <3

    OdpowiedzUsuń
  16. To straszne co robią z tymi rybkami,jaszczurkami itd. już nie mają pomysłów debile ... A te pojemniki na mleko są super zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o matko! to okropne.. jak ludzie moga robic takie cos!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia,ale faktycznie okropne te breloczki.
    Zapraszam do mnie : i-like-rain-x3.blogspot.com
    + dodałam się do obserwatorów - liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję.
    Jak narazie rozdanie planuję jak będzie 100 obserwatorów,więc jeszcze trochę :D
    Twój blog też fajny!

    Obserwujemy!:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne ;). Arbuzik pen drive jest świetny ;).

    OdpowiedzUsuń
  21. obserwujemy :)
    świetne gadzety ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawy post.
    biedne te zwierzątka ;(
    obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję!

    Ale cudowne te rzeczy, uśmiałam się z Ketchupu i przystanku. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Hola girl!
    Jestem fanką i maniaczką arbuzów, wiec usb jako arbuz baaaardzo mnie przekonuje, hehe.
    Jestem na tak, dla twojego bloga, wiec będę szperać ( jesli pozwolisz, of, course) u Ciebie :))))
    xxx a lottttt:*

    OdpowiedzUsuń
  25. okropne, te zwierzęta się męczą
    tych ludzi powinni tak pozamykać!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale super
    Zapraszam na mojego bloga
    kierka-fakty-i-przemyslenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. nie powinni zamykać tam tych zwierząt.
    zabawny przystanek :D
    http://inaczejznaczypomojemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Owocowe głośniki są genialne! Ja już po 18 i też bym chciała takie mieć. Doskonale prezentowałyby się obok mojej poziomkowej obudowy na smartfona!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.