sobota, 30 lipca 2011

Festiwal Indyjski 2011

Co roku, jak jestem nad morzem odbywa się festiwal Indyjski. Przez 3 dni odbywają się tam taneczne podróże po Indiach, warsztaty smaku, lekcje jogi, pokazy magii, warsztaty samorozwoju.Był tam namiot z pamiątkami ( pamiątki pokazywałam w innej notce). Można było tam wypożyczyć sari ( Indyjskie ubranie), skosztować wegetariańskiego jedzenia, namalować sobie indyjski makijaż. Później dodam zdjęcia z tego festiwalu z przed kilku lat. :) A teraz zostawiam Was ze zdjęciami z tego roku





                                                           Pokaz magii

                                          Byłam asystentkom ;)))


                               Indyjski makijaż mojej siostry


Do następnej notki ;**

6 komentarzy:

  1. uu :D asystentka :D nie ucierpiałaś chociaż?xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. słodka siostrzyczka ;) zapro do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. jak byłam na początku lipca nad morzem to też był festiwal kultury indyjskiej. taka duuuża grupka ludzi chodziła po plaży. cudnie c;

    OdpowiedzUsuń
  4. musiało być fajnie ;)

    pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym być na czymś takim ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.