niedziela, 24 lipca 2011

I po wakacjach :)

Hej moi kochani ;3333 Strasznie się za Wami stęskniłam :) Moje wakacyjne plany się nieco zmieniły ;/ Z nad morza wróciłam kilka dni wcześniej z powodu pogody ( przez cały pobyt miałam chyba tylko 5 dni pogody ) i niestety na razie do Holandii nie jadę :( Ale prawdopodobnie pojadę tam na sylwestra lub w ferie :) No ale dobre i to. Zakupy porobię tutaj. Może pojadę do Warszawy? Zobaczymy ! Codziennie będę dodawała zdjęcia z poszczególnych dni ;) Dzisiaj zdjęcia z dnia pierwszego :









lecę dalej rozpakowywać rzeczy :) Może dodam jeszcze dzisiaj notkę z rzeczami, które kupiłam....
Zobaczymy, nie obiecuję :)

Na koniec chciałam podziękować, że mam już 88 obserwatorów ;3  Jeżeli dobiję do 100, to będę mega szczęśliwa !

Pa ;***

9 komentarzy:

  1. super fotki c;
    też przez kilka dni nie miałam pogody ;\

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia ;) Czekam na zdjęcia nabytków ;) Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. No niestety moje wakacje też sie skończyły, wczoraj wróciłam do Polski.. zimnej Polski :( Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia. :)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wakacje chyba się udały? :D
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. wow twoje okulary są boskie ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne:D Dodałam do obserwowanych, zapraszaam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.