sobota, 2 lipca 2011

Lakier ADOS

Cześć kochani ;)Ta notka będzie dość krótka, bo chciałam wam tylko pokazać mój wczorajszy zakup, a mianowicie lakier z Ados extra long lasting nr.543. Bardzo spodobał mi się jego kolor ;) Może kupię dzisiaj jeszcze jakiś lakier, to będzie druga notka ;).

Jakoś się zastanawiam, co ja zrobię bez tych 20 dni pisania na blogu ;cc Ale może złapię jakieś połączenie z siecią, i czasami będę mogła dodać jakąś notkę, zdjęcia. Zobaczymy. Ale na pewno zaległości nadgonię w Holandii ;)
Mam nadzieję, że mnie nie opuścicie przez ten czas ;]]

Buziaczki <3

Jeszcze chciałam dodać, że biorę udział w rozdaniu TheOleskaaa
A do wygrania :
A do wygrania :


10 komentarzy:

  1. kolor jest taki metaliczny czy może przechodzi w fiolet, bo na zdjęciu nie widać dokładnie? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam kolor "miętowy" z adosa po którym zafarbowały mi paznokcie;/ mam nadzieje że chociaż ten taki nie jest ;) świetny kolor:D

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor lakieru jest ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor ma ten lakier. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie miałam lakieru z tej firmy, więc może czas spróbować? ;)
    Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna notka ; ))
    niestety nie wiem, z jakich sklepów są te spodenki, ale na pewno można takie znaleźć w różnych galeriach .

    OdpowiedzUsuń
  7. też mi się strasznie podoba, ile kosztował???

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzymy powodzenia w rozdaniach i zapraszamy do udziału także w naszym:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam do mnie na rozdanie ! :)
    http://kornelaa.blogspot.com/2011/07/small-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.