sobota, 30 lipca 2011

Outfit ...

Hej po raz drugi ;) W tej notce pokaże tylko zdjęcia dzisiejszego outfitu. Myślałam, że pogoda się poprawi, a tu znowu deszcz ;c

                                   bluza - bershka
                                  rurki - bershka
                                  torebka - butik
                                  trampki - converse
                                  bransoletka z 'charmsami '  stragan nad morzem
                                  gumowa bransoletka - shains
                                 pleciona opaska - h&m








Przypominam i zachęcam do wzięcia udziału w rozdaniu :
http://oliwia-moda-dodatki.blogspot.com/2011/07/rozdanie.html

Całuski ;***

10 komentarzy:

  1. fajny outfit, taki luzacki ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zwłaszcza spodnie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna bluza,przymierzalam ja ale na mnie jakos dziwnie lezala

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie :)
    dzisiaj chciałam kupić te spodnie ,ale nie mogłam ich znależc tzn.było coś podobne za 170zł :d

    następnym razem idę z Tobą :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.