niedziela, 3 lipca 2011

Paznokcie+ sposób na burzę włosów bez tapirowania

Ja już nie wytrzymuje!  Okropna pogoda, ani gdzieś wyjść, zimno :/// Masakra, ale lato .! Chcę słońce !!!!!! W tej notce chciałam Wam pokazać jak umalowałam sobie paznokcie, i podać sposób, co zrobić, by mieć burzę włosów wyglądały jak wytapirowane bez tapirowania. Zacznę od sposobu. Sposób ten znalazłam w gazecie HOT . Ten patent zdradziła Julia Pietrucha. Aby zrobić burzę włosów bez tapirowania należy :
- wziąć odżywkę do włosów w spreju i spryskać nią włosy tak, by stały się mokre.
- następnie trzeba je pougniatać
- na koniec wysuszyć je suszarką :))

 A teraz paznokcie ;)


Najpierw pomalowałam paznokcie lakierem ADOS, o którym ostatnio pisałam.
Potem zrobiłam kreski czarnym lakierem do wzorków. Na sam koniec obok kresek nałożyłam lekko lakier brokatowy. 
ps. Przepraszam za jakość zdjęć. Jest brzydka pogoda, i nie było odpowiedniego światła ;/

Całusy ;**

Biorę udział w rozdaniu u ARTBETIS http://artbetis.blogspot.com/2011/06/rozdanie.html

5 komentarzy:

  1. znam tą metodę na włósy :) ja rbię lakierem zwykłym :) . i wtrakcie uginam , a następnie albo suszę albo lekko podnoszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne pazurki masz ;) pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już obserwuję :) jako pudelko.
    http://callhimnow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog.
    Zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Z burza wlosow na szczescie nie mam problemow, uff ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.