niedziela, 3 lipca 2011

Planking - nowa zabawa

Cześć znowu ;) Ostatni poszperałam w internecie i znalazłam coś, na co jest teraz moda, a mianowicie na planking. Jest to zabawa polegająca na położeniu się na brzuchu, głowa w dół i rękoma wyciągniętymi wzdłuż ciała w dziwnym miejscu a następnie sfotografowanie się, i wrzucenie zdjęcia do sieci. Im dziwniejsze miejsce, tym lepiej ! Trzeba przyznać, że niektóre miejsca są naprawdę dziwne i niebezpieczne.
























Co o tym sądzicie?
Do następniej notki <3333

13 komentarzy:

  1. hah ciekawa sprawa ;D
    moze sama sobie takie tez zrobie ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. dziwna i głupia jakaś moda .

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha ejże, to jest dobre! :D
    Zapraszam na nową notkę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jedne naprawdę hardcorowe ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. haah ;d fajne ;d
    + zapraszam i zachęcam do obserwowania ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog
    dziwne to, ale nawet fajne xD
    obserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  7. heh, dobre...
    I już wiem gdzie się położę ...
    tam...
    tam...
    ta dam ...
    na torach kolejowych

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahahahah xdd
    Zapraszam do mnie ;
    wspomnienie-lata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny blog!
    Dodałam do obserwatorów i odwiedzać.
    Dodasz także?<3
    http://make-lifes-easier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.