wtorek, 26 lipca 2011

Wczorajsze zakupy, i nabytki znad morza

Hej. Wczoraj byłam z Wiktorią w Słonecznej. Są duże wyprzedaże, więc nie wróciłam z pustymi rękoma ;) Potem poszłyśmy do multikina na Ostatnia cześć Pottera. ogólnie dzień minął bardzo dobrze ;)Planuję małe rozdanie, ale o tym później. Chciałam Wam pokazać moje nabytki z wyprzedaży, i znad morza.

                                                                Beret - H&M 19.90

Koszula - Stradivarius 79.90

Sweterek - Bershka 34.90

Sweterek - Pull&Bear 44.90

Koszulka - Butik 19.90

Bluza  - Bershka 34.90

Torebki - różowa Tally Weijl 20zł, granatowa Butik 19.90


Naszyjniki - Pull&Bear 9.90, Tally Weijl 15 zł

 A teraz nabytki z nad morza:






Tę szkatułkę, breloczek ,naszyjnik i perfumki w kremie kupiłam na festiwalu Indyjskim, o którym w kolejnych notkach ;)




Bransoletkę sama stworzyłam 1 koralik 3 zlł


No to tyle  .
Do następnej notki ;*

13 komentarzy:

  1. zakupy świetne :)

    www.arynsa-arynsa.blogspot.com -nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej ale zajebiste i tanie rzeczy kupiłaś!Aż nie wierzę ale wszystko mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doszły ,doszły miałam ci napisać e-maila ,ale jakoś wypadło mi to z głowy :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nigdzie nie umiem znaleźć takiej chustki czerwonej ;) fajny beret! chyba też muszę się wybrać ;)



    ____________________
    zapraszam do mnie,
    nnonsensee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowne nabytki! Chciałabym móc zrobić takie ogromne zakupy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O mam taka samą czapkę tylko że szarą ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne nabytki... te dodatki z festiwalu indyjskiego szczególnie mi się podobają...
    Bardzo polubiłam twój blog więc dodaje się do obserwatorów, a tak przy okazji zapraszam do siebie :http://uwieziona-w-rzeczywistosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne te ciasteczkowe kolczyki;]

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne rzeczy kupiłaś! :)
    oczywiście obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://nenka-my-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog. Będę odwiedzać częściej.
    +
    Dodaje do obserwowanych | ; >

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.