poniedziałek, 4 lipca 2011

Wyjazd .

Kochani ;33 Piszę ostatnia notkę ;cc Oczywiście nie przestaję pisać bloga ! Jutro wyjeżdżam już nad morze, i nie będę miała internetu. Ale oczywiście jak tylko złapię jakieś połączenie, lub będę w kafejce, to dodam notkę .   Regularne notki zaczną się z powrotem 27 lipca, jak już będę w Holandii ;) Szybko zleci . Wynagrodzę Was masa zdjęciami ;) Obiecuję, że nadrobię zaległości! Mam nadzieję, że mnie nie opuścicie. A teraz 2 zdjęcia miejscowości do której jadę - Niechorza.

Do Niechorza jeżdżę odkąd mi pamięć sięga. Co roku ;)
Jutro pociąg o 19.50, ale notki nie dodam, bo jeszcze trochę latania na mieście itp. W sumie już wszystko spakowane, ale trzeba zapiąć tona ostatni guzik, jak to się mówi ;333

Trzymajcie się ;********

<3333333

17 komentarzy:

  1. Wygląda na fajne miejsce ! Udanego wyjazdu ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego pobytu życzę. ;)
    Tak, obserwujemy. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na kamiola.blogspot.com

    nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny blog ;)
    będę wpadać częściej i komciać liczę na to samo <33
    + dodaje do obserwatorów ;)
    ty się u mnie też dodaj
    rulkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy blog! :) będę zaglądać;* zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyscy gdzieś wyjeżdżają. Życzę miłego wyjazdu, pogody i świetnych wspomnień. ;]
    Zapraszam do siebie :
    http://eiiuzaleniasz.blogspot.com/
    Ps: Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo. ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Niechorze♥
    Byłam na zielonejszkole i potem z rodzicami na wakacjach ale to kilka ładnych lat temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominuję Cię do One Lovely Blog Awards!
    Więcej informacji u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie tam jest ;) Miłych wakacji ;) Fajny blog ;) Obserwujemy się ? Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi! I like this post so much, really great pictures!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. miłego wyjazdu ;***
    zapraszam do mnie
    ;D

    Obserwujemy ;D ??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.