poniedziałek, 1 sierpnia 2011

100

Hej ;3  Jestem zadowolona ;)) Pogoda się poprawia, może nareszcie zrobi się lato! A po drugie, chciałam Wam powiedzieć, że to jest już 100 post ;))))) Ostatnio, bardzo mi się podobają ubrania i dodatki z motywem flagi amerykańskiej. Niestety nie mogę nic na siebie znaleźć ;( Chyba po prostu sama kupię farbę do tkanin i zrobię sobie taki motyw na bluzce, albo spodenkach :) ?! A teraz kilka propozycji :







Co o tym sądzicie? Podoba się Wam? Jutro kolejna notka .
Trzymajcie się ;*

Ps. dodałam większy rozmiar zdjęć ;) Lepiej?

10 komentarzy:

  1. Mi te si to bardyo podoba, z falgą UK też :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam spodenki z flagą USA ;) są cudowne i robią wrażenie na innych dziewczynach ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam taką jazdę na flagi ogólnie, ale jakoś nie mogę na siebie takich ciuchów nigdzie znaleźć ;c . oblazłam całą Bonarkę i nic,ale zdarza się c;

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam koszulkę ;]
    a pod flagą jest napis "Playboy" ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. motyw jest kapitalny! co prawda szorty DIY mi sie przejadly ale koszulki ,buty itp sa swietne!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne :p zwłaszcza torebeczka ;P zapro do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam boską bluzke z fłagą ameryki kupiłam ją z Japoni :)
    A przy okazji wiecie gdzie moge dostac rzeczy z flagą wielkiej brytani???

    OdpowiedzUsuń
  8. mam takie pytanie ;p wiecie może gdzie można kupić tkaninę w motyw flagi USA lub Wielkiej Brytanii ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.