poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Cętki na paznokciach

Dzisiaj postanowiłam spróbować namalować cętki na paznokciach. A oto krok po kroku jak je zrobić ;)
1. Najpierw malujemy paznokcie na jeden wybrany kolor
2. Następnie malujemy kontury cętek. W zależności od lakieru białe lub czarne. Ponieważ ja mam ciemny lakier na paznokciach, kontury są białe.
3. Na koniec kontury cętek wypełniamy różnymi kolorami pasującymi do siebie. A oto efekt końcowy:

Lakiery, jakie używałam ;)
 Żeby paznokcie szybciej wyschły, można zmoczyć je małym strumieniem zimnej wody


Zachęcam  Was do wzięcia udziału w moim rozdaniu klik klik

Buziaczki ;33333



31 komentarzy:

  1. Fajne! Ja zazwyczaj nie eksperymentuję tylko rzucam czerwony lakier na paznokcie i już;)

    http://guamora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe:)

    wpadnij do mnie, nowa notka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też często robię sobię centki na paznokciach, tylko ja uzywam takich kolorów 'na panterkę' :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, ale ja wolę pękacze jeśli mam robić jakieś kombinacje ;)
    Zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. great header, nice nails, lovely blog!

    xx the cookies
    share the feeling
    <3 visit dear
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie wyszły ; D .
    Muszę spróbować na Swoich paznokciach ; )) .
    Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  7. czas na rozmyślania masz w takim razie do jutra bo tylko do 16 te masła będą w biedronce :)

    dodałam do obserwowanych ;)

    www.xoiknowyoulovemexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwujemy, ja właśnie Cię dodałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm.. a owszem ;) mogę poobserwować i jestem ciekawa co bedzie u Ciebie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne pazurki;3
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja wolę chyba paznokcie bez wzorków, taki efekt bardziej do mnie przemawia. :)
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz u siebie. :) Nie wyznaję jednak obserwowania na zasadzie: jak ja ją, to ona mnie. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm... musze kiedyś spróbować ;)Ciekawy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne pazurki :) fajny pomysł ;)
    oczywiście obserwuję ;)

    http://rainbow-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja robię odwrotnie. Maluję na jeden kolor, robię ciapki i później "centkowe ramki"

    OdpowiedzUsuń
  15. łaaa, super :D

    liczę na rewanż :)
    www.hilda-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dodałam Cię a Ty mnie nadal nie. :> ?

    OdpowiedzUsuń
  17. całkiem fajne :) zapraszam do mnie : http://pastelova.blogspot.com/
    obserwujemy ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy efekt :)
    no to obserwujemy ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. nie wiedzialam ze tak mozna robic a teraz juz wiem :)
    fajne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie ;DD
    onkurs: http://szarokolorowa.blogspot.com/2011/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Możesz ;DD
    mail : xasiax_8@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie ładnie ,że usuwasz komentarze.Nie wszyscy muszą lubieć Twojego bloga , a ty powinnaś to uszanować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.