wtorek, 16 sierpnia 2011

Cupcakes Hand made !

Hej, od wczoraj jakoś mnie natchnęło, i zaczęłam robić babeczki z modeliny ;p Wczoraj pierwsze próby, dzisiaj już trochę lepiej ;) Zrobiłam przywieszkę donut, 4 przywieszki babeczki i kolczyki babeczki . A oto co stworzyłam:






Wiem, że nie jest to dzieło sztuki, ale jak na pierwszy Hand Made to są nawet, nawet ;) może z czasem coś z tego wyjdzie ,jakiś mały biznesik ;p  na razie ćwiczę, a jeśli mój Hand Made wpadł komuś w oko piszcie na maila : oliwiaen@interia.pl

ps. biorę udział w konkursie u Loveme?   jej blog ;)

XoXo:)))))))

23 komentarze:

  1. I tak nieźle Ci wyszło:D
    Ja zamierzam się dopiero za to zabrać więc moje wytwory będą o wiele gorsze :P
    Mam małe pytanko.. Te przywieszki z kolczyków itp to kupujesz czy masz z jakiś starych? :P
    Jakbyś mogła to odpisz mi na moim blogu.
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. nono ładnie ci wyszło!:D A jak ty to robisz? :)

    odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie można takie kupić?
    Przepraszam, że zajmuje Ci czas moimi pytaniami ale nie mam zielonego pojęcia na ten temat a chciałabym spróbować :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne, mi takie cudeńka robi kumpela :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę poszukać :) dziękuje bardzo

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się donut ^^ chociaż ja bym zrobiła tradycyjnego czyli z różową polewą ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. tak donut jest mega, jak na pierwsze kroki to bardzo ładnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się donut śłodki ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo przyjemni tu :) podoba mi sie blog, ma cos w sb :) pozdrawiam ;p i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi tam się podobają, jak się rozkręcisz to może ci coś z tego wyjśc ;D
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już mam twój blog w obserwowanych :) Ale zapraszam do siebie do obserwowania :*
    Ładna biżuteria ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. jak na pierwszy raz to ekstra! :) uwielbiam takie cuda :)

    dodałam nowy filmik na youtube, zapraszam! :)
    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś nominowana do tagu The Make Up Blogger Award
    Szczegóły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne Ci wyszły ;)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. pączuszek najładniejszy ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Alee fajne. Mam dwa pytania. Czy można sobie coś u Ciebie zamówić z modeliny? Jak tak to za ile? A drugie. Jaki masz telefon? ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. myślę,że jak na pierwszy raz to poszło Ci rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie, najlepsze spodnie ! :)
    Zapraszam do siebie, wystawiłam rzeczy na sprzedaż, oversizowe koszulki, marynarki DIY i wiele innych :) może znajdziesz coś dla siebie :
    http://www.old-school-hollywood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak na początek bardzo dobrze... pewnie jakbym ja to zrobili nawet nie przypominałoby tego co Ty stworzyłaś... ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.