sobota, 27 sierpnia 2011

D.I.Y - bluzka z krzyżem

Dzisiaj coś mnie natchnęło.Jakiś czas poszukuje bluzki z krzyżem. Postanowiłam, że spróbuję zrobić taką bluzkę sama. Wybrałam się do sh. Kupiłam czarną bokserkę za niecałe 3 zł i długą spódnicę w panterkę za 10, z czego wyjdzie sporo wzorów ! W przyszywaniu pomogła mi mama, bo troszkę marny ze mnie krawiec. Ja prędzej jestem pomysłodawcę, a moja mama wykonawcą ;) A teraz zdjęcia :



A tak oto wygląda efekt końcowy :
Ogólnie całość wyniosła mnie 13 zł, ale materiału zostało duuużo! Starczy jeszcze na 5 krzyży, jak i więcej. Może wymyślę co innego ^^. Wiem, że miałam dodać dzisiaj recenzje, ale stwierdziłam, że nie używam tych kosmetyków wystarczająco długo, żeby wystawić obiektywną recenzję. Więc czekajcie niebawem na recenzję !

Buźki ;3

ps. jejku  nie mogę uwierzyć, że już za 4 dni do szkoły!!!! ;c I o czym ja będę pisać teraz notki?! Coś wymyślę, bo nie zamierzam robić zaległości ;*

23 komentarze:

  1. świetna jest !
    zapraszam do mnie na nową notkę ;)
    www.martienna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł:)
    wstaw kiedyś zdjecia w rozpuszczonych włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bluzeczka też taką sobie zrobię.:D

    babcinaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam 7 i chętnie jeszcze zrobię ;D <3

    OdpowiedzUsuń
  5. oryginalny ^^ .

    hm, myślę, że znajdę link ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcie różowych wzięłam stąd http://forum.szafa.pl/55/3926822/rozowe-jazzowki.html . ale wiesz co .. myślę, że znajdziesz podobne na allegro, szafa.pl, stylio.pl .. na pewno znajdziesz, teraz jest ich wszędzie dużo :) pozdrawiam :* i życzę powodzenia w szukaniuu ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bluzka wyszła świetnie :D
    no niestety do szkoły :|:|

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie przerobiłaś tę bluzeczkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyglądasz:)

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. tez mam zamiar sobie taką zrobić ;d
    świetna ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny efekt. Uwielbiam szyć, zatem jestem tez wykonawcą moich wymysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny efekt.. a tak mało pracy... chyba muszę spróbować zrobić coś podobnego... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam te bluzki z krzyżem! ;) świetnie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. w jaki sposób przyszyłas krzyż ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw wycięłam prostokąt dłuższy i naszyłam, a później ten co jest poziomo i naszyłam na tamten ;DDD

      Usuń
  16. a mogłabyś zrobić krok po kroku jak przyszyłaś ? :D bo nie rozumiem

    OdpowiedzUsuń
  17. sporo o tym można znaleźć http://modafon.pl/688-bluzka-z-krzyzem.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.