piątek, 19 sierpnia 2011

donut w polewie i jeszcze więcej ;)

Hej, znowu notka na szybko, bo muszę się ogarnąć, pójść na pocztę wysłać paczki, zrobić zakupy, a później jadę na noc do Wiktorii ;) Chciałam Wam pokazać moje kolejne dzieła i 2 przesyłki ;)
 Zawieszka do naszyjnika - donut w fioletowej  polewie



Zawieszka -  niebieski torcik z posypką 

 Kolczyki na biglu - różowo - niebieskie torciki 
(dół jest różowy, jak w naszyjniku, co miałam w poprzednim poście. Nie wiem czemu na zdjęciach inny wychodzi ;/)

Zawieszki dla 2 osób - serce

 A teraz co było w 2 przesyłkach :

Cielisty cień l'oreal . Uwielbiam takie :)



oraz zestaw modeliny i różnych haczyków, bigli itp. 

Ja zmykam  :) <3 :*

ps. Jeśli ktoś chciałby zamówić ode mnie jakaś rzecz z modeliny proszę pisać na maila : oliwiaen@interia.pl
Wszystkie ceny i szczegóły do ustalenia poprzez maila :)


13 komentarzy:

  1. wow naprawde masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupowałaś modelinę? (;
    I donut jest taki słodziaśny xDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. http://sandra-lip.blogspot.com/2011/08/rozdanie.html

    Zapraszam Cię do mnie na rozdanie ! Zobacz co można wygrać ! :-)

    pozdrawiam. ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jesteś zdolna:) Zaprasz do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna jest ta zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bita smietana jest zrobiona z sylikonu:

    OdpowiedzUsuń
  7. silikon mozesz kupić w sklepie budowalanym, ja kupiłam w brico marshe ;) zapytaj taty, on na pewno będzie wiedział gdzie kupić:d a ceny są różne, ja za dużą tubę płaciłam ok 12 zł. Nie musi być specjalny, ale sprawdz kolor - bo są nie tylko białe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne :) zapraszam do mnie i--am-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie słodkie zawieszki!!!!!!!!! Uwielbiam takie!
    Pewnie że się obserwujemy ;D
    Ja się dodaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tą modelinę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.